Subject: RE: Lepingu muutmine.
From: Jörg Tutti <[email-masked]>
To: "RIK info" <[email-masked]>
Date: Fri, 22 Mar 2024 09:47:19 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Saadan avalduse lepingu lõpetamiseks.

Lugupidamisega

Jörg Tutti

53308474

[email-masked]

Kuupäeval neljapäev, 21. märts 2024 at 09:07, kirjutas RIK info 
<[email-masked]>:

Tere

Tänan pöördumise eest.

Lepingu lõpetamiseks palun saatke juhatuse liikme poolt digitaalselt 
allkirjastatud vastav avaldus [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Uue lepingu saate ise sõlmida selle lingi kaudu 
https://ariregister.rik.ee/est/contract

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Hedi Stenman

Kliendihaldur

Klienditoe tiim

Registrite ja Infosüsteemide Keskus

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

6803160

 <http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-systems>

 <https://www.facebook.com/pages/Registrite-ja-Infos%C3%BCsteemide-Keskus/115173698595077?ref=hl>

 <http://www.rik.ee/> www.rik.ee

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises 
nimetatud isikule. Igasugune käesoleva kirja
mistahes viisil kasutamine või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud 
selle adressaadiks, on keelatud. Kui te olete
saanud käesoleva kirja eksimuse tõttu, palun teavitage sellest koheselt 
kirja saatjat ning kustutage saadud kiri koos
kõikide lisadega.

From: Jörg Tutti <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, March 20, 2024 4:09 PM
To: RIK üldmeil <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Lepingu muutmine.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Kas oleks võimalik uuest kuust muuta leping ümber minu teise ettevõtte 
nimele.

Hetkel on leping Uus Partner Kinnisvara OÜ nimel, sooviks aga ümber 
vormistada 2Kinnisvara OÜ nimele.

Siin ka täpsemad rekvisiidid:

Lugupidamisega

Jörg Tutti

2Kinnisvara OÜ

53308474

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.2kv.ee <http://www.2kv.ee>